אולם תצוגה בירושלים: רחוב יד חרוצים 5-תלפיות טלפון: 02-5711203
אולם תצוגה ברמת גן: בצלאל 8 מתחם הבורסה ר”ג טלפון: 03-7521715

 

 

סניף ירושלים

רחוב יד חרוצים 5-תלפיות טלפון: 02-5711203

חנות ואולם תצוגה ראשי

בצלאל 8 מתחם הבורסה ר”ג טלפון: 03-7521715

מה יש לקחת בחשבון בעיצוב פנים למשרד

מראה המשרד, ללא ספק נותן אווירה טובה לעובדי החברה וגם הוא רושם מצוין ללקוחות המגיעים לפגישות אצלכם במשרד. למעשה מדובר בכלי שיווקי לכל דבר והוא יכול להשפיע רבות על החלטה של לקוחות לעבוד איתכם או לא. מסיבות אלו, ניתן לראות כי בעלי עסקם רבים נעזרים במעצבי פנים או יועצים ארגונומיים אשר תפקידם ליצור חלל מזמין, נעים ונוח לעובדים.

אז איך מתחילים ומה אתם צריכים לדעת?

צבע אווירה

לצבעים יש כוח רב והשפעה רבה על נראות החלל, לכן כאשר בוחרים ריהוט משרדי יש להתאים את הצבעים בקפידה על ידי עיצוב פנים נכון לגודל החלל, שהרי צבעים בהירים נועדו להגדיל את החלל ואילו צבעים כהים מקטינים את החלל, לכן עליכם לבחור בקפידה צבעים נינוחים שישרו בחלל אווירה נעימה. כמובן שמומלץ לצבוע את הקירות בצבעים בהירים, אך תמיד תוכלו לשלב צבעים נוספים בקיר נסתר או שילוב של טפטים שנעשו פופולריים בשנים האחרונות.

תאורה

לתאורה יש השפעה רבה על נראות החלל, כיום ישנם אנשים ייעודיים שעבודתם היא “עיצוב והתאמת תאורה בחלל”. למעשה בעלי מקצוע אלו מתאימים את צבע התאורה בקפידה לחלל החדר ולמעשה התאמה זאת יוצרת מרחב וסביבת עבודה נעימה לעובדי החברה ולמבקרים בה. מעבר לכך, ניתן למצוא גופי תאורה מעוצבים בקפידה ולהוסיף לדים או ספוטים לחלל במגוון צבעים ועיצובים.

ארגונומיה – לסביבת עבודה נוחה

ארגונומיה היא תורה העוסקת בהנדסת אנוש ובה עוסקים מהנדסים רבים המפתחים מוצרים רבים שנועדו להגן על העובד בעת עבודתו ולשמור על בריאותו. רהיטים ארגונומיים כיום מגיעים במגוון רב של עיצובים וצבעים וכוללים בתוכם מגוון רב של פריטים כמו למשל – כסאות משרד ארגונומיים מרופדים היטב, שולחנות ארגונומיים, הדום לרגליים ומוצרי מחשב שונים כמו פד לעכבר ומקלדת נוחה. חשוב לציין כי רהיטים אלו מודרניים ומגיעים בשלל רב של עיצובים מרהיבים, כך שבקלות תוכלו להתאים את הרהיטים לאופי וסגנון המשרד.

עיצוב פנים בתחום המשרדים, הינו מגוון וניתן למצוא סגנונות רבים, החל מסגנון מודרני, קלאסי, נקי, אלגנטי, צבעוני ועוד סוגים רבים של עיצובים, כמובן שמומלץ להתאים את עיצוב המשרד לפי אופי פעילות החברה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

יש לך שאלה?

מלא את הפרטים ונחזור אלייך במהרה.

Open chat
1
שלום !
צריך עזרה?
Call Now Button