אולם תצוגה בירושלים: רחוב יד חרוצים 5-תלפיות טלפון: 02-5711203
אולם תצוגה ברמת גן: בצלאל 8 מתחם הבורסה ר”ג טלפון: 03-7521715

 

 

סניף ירושלים

רחוב יד חרוצים 5-תלפיות טלפון: 02-5711203

חנות ואולם תצוגה ראשי

בצלאל 8 מתחם הבורסה ר”ג טלפון: 03-7521715

רהיטי משרד

ניקוי ריהוט משרדי – איך תעשו את זה נכון?

רמת הניקיון של הריהוט בחנות, במשרד או בעסק, משפיעה על הביצועים של העובדים ועל הרושם הראשוני שאותו מקבלים הלקוחות שלכם. אז בשביל ליהנות מכל היתרונות של ריהוט נקי, צריך לדעת על איזה עקרונות להקפיד

הריהוט שבו משתמשים על מנת לעצב את חלל הפנים של המשרד, העסק או החנות הוא בעל השפעה דרמטית על ההכנסות. אם הריהוט מזמין ונקי, זה אומר שלקוחות שמגיעים יקבלו רושם ראשוני חיובי ויאהבו את מה שהם רואים. אבל אם הריהוט לא מספיק נקי או אפילו מוזנח, יכול להיות שאפילו הביצועים של העובדים ייפגעו.

 מה כולל שירות של ניקיון משרדי?

החדשות הטובות הן שכיום ניתן לשלב סוגים שונים של שירותי ניקיון עבור ריהוט משרדי סטנדרטי עבור המשרד. שירות כזה כולל גם טיפול ייחודי בדגמים שונים של כסאות עבודה, גם התייחסות אחרת אל כיסא מחשב של עובדים או מנהלים וכמובן גם ניקוי ריפוד של כסאות באולם המתנה. לאחר מכן, ניתן להשתמש בשירותי הניקיון עבור כורסת מנהלים בחדרי ישיבות ולמעשה עבור כל רהיטי המשרד.

ניקיון ריהוט משרדי

 החשיבות של משרד נקי

הטעות הנפוצה היא להתייחס אל משרד נקי בתור פריבילגיה של בעלי עסקים גדולים. בפועל, הדברים הקטנים עושים הבדל משמעותי עבור כל סוגי העסקים.

למעשה, אין שום סיבה להתפשר על רמת הניקיון וצריך לעשות הכל על מנת לשמור שהוא יהיה כמה שיותר איכותי ומבריק. במקרים כאלה, ניתן לראות באופן ישיר את ההשפעה החיובית של הניקיון על האיכות של שולחן מחשב ועל הביצועים של העובדים.

 כך שומרים על הניקיון

הבעיה היא שהזמנת שירותי ניקיון תקופתיים לא תמיד מספיקה. גם אם מוסיפים לשירות של ניקיון ריהוט משרדי גם שירותי ניקוי שטיחים רגילים או מקיר לקיר, עדיין נדרשת מעורבות ואחריות אישית של העובדים.

כאן, הטיפ הכי חשוב הוא להראות דוגמא אישית. אם בעלי משרדים וחנויות רוצים שחלל הפנים שלהם יהיה נקי, עליהם קודם כל להראות לעובדים שהם מוכנים להשקיע בזה זמן ומאמץ. מהרגע שבו יש דוגמא אישית, הכל הופך להיות קל יותר.

ריהוט משרדי איכותי

 ההיבט הפרקטי של הניקיון

ברמה הפרקטית, כדאי לבעלי משרדים לשמור שיהיו כל הזמן חומרי ניקיון זמינים שבהם אפשר להשתמש. חומרים כאלה אמורים להתאים לסוגים שונים של רהיטי המשרד ולהבטיח תחזוקה נוחה שלהם גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

בין היתר, ניתן לעשות את זה למשל עם הקצאת חומרי ניקיון מתחת לכיור במטבחון, עם ארון ניקיון ייעודי ממש ליד עמדת העבודה וגם עם פיזור של עזרי ניקיון זמינים כגון ספוגים,  מגבונים ומטליות לחות.

גם פה, אלו הפעולות היום יומיות שלאחר מכן מצטברות והופכות להיות הרגל. כאשר המשרד נקי וכולם מתרגלים לשמור עליו, הרווח גם הוא משותף למנהלים, לעובדים וללקוחות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

יש לך שאלה?

מלא את הפרטים ונחזור אלייך במהרה.

Open chat
1
שלום !
צריך עזרה?
Call Now Button